آلبرت اینشتین: مهم‌ترین مسأله این است که هرگز دست از پرسش برنداریم.
+1 امتیاز
در روان‌پزشکی توسط همیارِارشدِپارسش (5.5k امتیاز)

چگونه می توان به شخصی که افسردگی دارد کمک کرد؟

کمک و همیاری به بیمار افسرده

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط هم‌پرسش‌ِارشدِپارسش (1.1k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

 می توانیدشنونده خوبی باشيد، اين می ‌تواند سخت‌تر از آن چیزی باشد که به نظر میاید، ممكن است مجبور به شنيدن يك مطلب، بارها و بارها باشيد.  پيشنهاد یا نصیحت نکنید حتی اگرپاسخ به  نظر برايتان بسیار راحت و شفاف باشد مگر آنکه از شما خواسته شود که نظر یا پیشنهاد دهید. گاهی اوقات،  ممكن است افسردگی به علت یک  مشكل مشخص وواضح به وجود آمده باشد، در اين صورت ممكن است قادر به كمك به فرد افسرده باشيد تا راه حلی پيدا كند يا حداقل روشی برای غلبه بر مشكل بيابيد. تنها صرف وقت با كسی كه افسرده است نيز می ‌تواند مفيد باشد. 

شما می ‌توانيد فرد افسرده را تشويق كنيد، به وی كمك كنيد حرف بزند، و كمك كنيد به كارهای عادی و روزمره خود بپردازد. كسی كه افسرده است باور اين موضوع که می ‌تواند بهتر شود برایش سخت  می باشد شما می ‌توانيد به وی اطمینان بدهيد كه بهتر خواهد شد ولی ممكن است مجبورشوید بارها اين مطلب را تكرار کنید. مطمئن شويد كه فرد به مقدار كافی غذا مصرف می ‌كند و از الكل دوری  می كند. اگر فرد بدتر شد و شروع به صحبت از عدم علاقه به حيات و زندگی كردو یا صحبت از آسیب رساندن به خود کرد،آن را جدی بگیریدوبه دکتر اطلاع دهید. سعی كنيد به وی كمك كنيد درمان را بپذيرد، وی را از مصرف دارو يا ديدن مشاور يا روانكاو مايوس نكنيد. اگر درمورد نحوه درمان نگران هستيد،با دكتر بیمار خود صحبت كنيد.

rcpsych.ac.uk/

0 امتیاز
توسط همیارِارشدِپارسش (15.5k امتیاز)

باید سعی کنیم افکار، شخصیت و ذهنیت فرد افسرده را درک کنیم، سپس مطابق با میل آن رفتار کنیم. سعی کنیم برای فرد افسرده احترام، عزت نفس، ارزش و اجترام بیشتری قائل باشیمheartsmiley

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ

پارسش تحت مجوز بین المللی CC BY 4.0 است.


...